Gå til hovedinnhold

Julekort

Nå har jeg nettopp bestilt bilder som jeg skal ha inni julekortene som er laget. Skulle ha laget et par julekort til... Men det får bli når bildene kommer. Gleder meg veldig til å lage kortene helt ferdige, blir myyye finere med bilder inni. Men jeg tenkte dere skulle få se noen av kortene som jeg har laget. Mange av kortene har jeg laget i flere eksemplarer, med kun få forandringer på.



Disse to kortene er med en papir-remse over kortet, som dras ned/opp for å lukke kortet opp.


Dette kortet er litt vintage-stil. Har aldri laget slike kort før, så det var veldig spennende å prøve. Kortet er et brette-kort, med tre bretter...

Disse to siste kortene er også brette-kort i tre deler. Så får jeg plass til mange bilder inni :)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.