Gå til hovedinnhold

Utfordring #8

Denne ukas tema hos Art Pieces er: svart/hvit bling.
Jeg har endt opp med hele 4 atc'er i dag :) Var så godt i gang, så jeg laget bare et par siden jeg likevell holdt på :) Atc'ene er denne gangen laget ved å bruke maskeringstape og maling. Alle hjertene (utenom bling-hjertet) er glitterhjerter. Det er ikke så godt å se dette på bildene... I tillegg har flere av hjertene en bling inni seg.
Det er også glitter på en del av tape-stripene, på "toppene" liksom ;)





Kommentarer

Benedicte sa…
så stilige atc'er!!

klem fra Benedicte
Joanna sa…
Fantasien er som jeg ser ubegrenset :) Flott ide fra deg, dette er noe spesiellt.

Klem Joanna
Femmy sa…
great atc's!!! love them.
Gry-Heidi sa…
Åh, disse var spesielle og kjempestilige !
Klem, Gry-Heidi
Anne Bente sa…
wawwww så stillige ATCer
Sandy sa…
Wow these are stunning.
Brilliant work.
salvie sa…
Disse var jo veldig kreative.Artig teknikk du har brukt.Og flotte Atcèr ble det!god helg:)
Merete sa…
Så utrolig stilige !!! Knalltøffe!!
Snuppelure sa…
WOW så stilige disse var :)
Så flink du er til å få gjort ATC utfordringene, jeg føler jeg aldri har tid til å scrappe noe som helst lenger jeg ;(
Hei!

Disse er selvfølgelig godjente!! Kjempestilige og ikke minst veldig kreativt laget. Også så mange du laget. :)

Takk for at du deltar! :)

Klem, Lise
Enig med Lise, utrolig kreativt! Og ikke minst tøffe!

Takk for at du deltar!


Klem, Gro

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.