Gå til hovedinnhold

Utfordring #11

Denne gangen hos Art Pieces, var utfordringen: Monogram/Initialer.
Og nå har jeg ikke laget en digital atc, men faktisk en helt vanlig en ;) Har drodlet på kortet, og tegnet på en del hjerter, som jeg har gitt bittelitt rødfarge på. I tillegg har jeg laget fire hjerter, ett i hvert hjørne, som jeg har fargelagt helt røde. Så har jeg lagt på glossy accent. Dersom dere ikke ser det, så er initialene mine ABH. B'en er veldig liten på kortet, fordi jeg svært sjeldent bruker dette mellomnavnet.


Kommentarer

Joanna sa…
Jøsses, du er jo rene skjære kunstneren du Anette. Kan ikke tegne en krussedulle en gang jeg :(

Kjempeflott ATC og heeelt spesiell :)

Klemz, Joanna
Sandy sa…
Wow this is delightful.
Fantastic ATC. Love them.
Kort og Søm sa…
Kjempe fin!!

God helg,
Hilsen Fredrikke :o)
Linn sa…
stilig drodling!
Gunn Marit sa…
Så flott drodlet Anette!!
Gry-Heidi sa…
Kjempeflott atc, og knallfin drodling!!
Takk for at du deltar :)

Klem, Gry-Heidi
Beata Ewa sa…
Kjempestilig ATC!! Flott løsning på oppgaven!!

Takk for at du deltar!!
Scrappelise sa…
Lekkert med drodling på denne. Du er utrolig kreativ!
Åh så fin! Søte kruseduller! Så flink du er til å drodle!

Takk for at du deltar!


Klem, Gro
Snuppelure sa…
Knall fin ATC :)
Prøvde meg på denne utfordringen jeg også, men så glemte jeg å publisere den ;) hihihi
Jeg har noe til deg i bloggen min :) Klemz

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.