Gå til hovedinnhold

Flere konfirmasjonskort

I går kveld og litt i dag laget jeg enda flere konfirmasjonskort. Nå skulle det vel snart holde :) Hahaha ;) Noen må jeg jo ha selv, og andre blir solgt. Har brukt en tekst (Grip sjansen...) som jeg har fått låne fra Line - takk Line!!


Alle kortene har tilnærmet lik layout. Det var veldig kjekt å lage disse kortene også... men det syns jeg jo nesten om alt jeg lager.....


Ovenfor og nedenfor her, er samme kortet.



Ovenfor og nedenfor her, er samme kortet.



Ovenfor og nedenfor her, er samme kortet.


Ovenfor og nedenfor her, er samme kortet.

Kommentarer

line sa…
Så gøy å se teksten min på andre kort. De ble kjempefine - så enkle og delikate!
line sa…
Til spørsmålene dine.

Jeg bruker Photoshop Elements når jeg lager Word-art filene. De lages med transparent bakgrunn, slik at jeg også kan legge dem oppå andre bilder/LO'er.

Sitatene har jeg funnet på stempeltrykk, sider med dikt og sitater osv. (på nettet). Noen er også engelske - hvor jeg har oversatt dem, da jeg liker mye bedre norske Worrd-art og tekst-stempler.

Hyggelig at du gidder og bruke dem. Det ligger også noen andre lenger med i bloggen min, så det er bare å forsyne seg...

Ha en strålende påske!
Pia sa…
sååå flotte kort og søde tekster du har brugt
MN sa…
Så utrolig nydelige konfirmasjonskort du lager. Må nok hente litt inspirasjon her hos deg når jeg skal lage noen sånne utover våren :-)
Og tekstene var også veldig flotte.
Ha en fin påske!
Stilig teknikk på kortene dine. Riktig flotte ble de!

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.