Gå til hovedinnhold

Utfordring #38

Art pieces har tema: Favoritteventyr denne uka. Jeg har alltid vært glad i eventyr, både som barn og nå som voksen. Men jeg har problemer med å velge ut ett spesielt eventyr... Så nå har jeg laget tre atc'er der alle har "eventyr-bokstaver" :) Eventyr har først og fremst blitt lest fra en bok for meg, så det er det pyntede første-bokstavene som har stått igjen som et spesielt minne for meg :)
Atc'ene er laget i collage-stil. Den første er ikke så veldig collageaktig, men de to andre er lag på lag. Flere bokstaver er benyttet, og ulike stempelfarger. Jeg har også brukt swirl- og hjørnestempler for å få mer tekstur i bakgrunnen.


Syns ikke bildet ble så bra... skal se om jeg kan få tatt et nytt i løpet av uka.

Kommentarer

Benedicte sa…
så flotte atc'er du har laget

klem fra Benedicte
Pia sa…
ser ud som fine atc'er men du har ret i billedet ikke er så tydeligt og det er synd
Gry-Heidi sa…
De ser kjempeflotte ut, men jeg må si meg enig i at bildet kunne ha vært bitte litte grann bedre ja :o)

Takk for at du er med :o)

Klem, Gry-Heidi

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.