Gå til hovedinnhold

Julekort og et damekort

Nå har jeg endelig fått tatt bilde av julekortene som vi laget da jeg hadde kortkurs på tirsdag.

Det første kortet her har jeg laget ved å brette en stjerne av mønsterark. Motivet er malt med H2O-maling. "God jul"-billetten er stiftet på.

Det neste kortet her er bare en variant av det øverste kortet. Dette laget jeg mens kursdeltakerne mine holdt på med bretting av sine stjerner og maling av sine motiver.


Dette kortet laget også kursdeltakerne mine. Kortene ble veldig fine.

Dette er et slikt kort hvor åpningen er midt på kortet, slik at motivet står ut fra siden litt liksom... Motivet er her malt med tusjer.

Dette kortet er nesten likt som det forrige, men malt med H2O-maling. Mønsterarket er også et annet.

Her er innsiden på kortet over. Har brukt to swirl-stempler og et julestempel til å pynte deler av innsiden.

Her er et damekort som jeg tenkte at kursdeltakerne kunne lage. Men så hadde jeg fire kort å velge tre mellom. Og da ble ikke dette kortet valgt. Så dette kortet ble ikke laget på kurset. Men nå kan jeg lage en del av disse kortene, så har jeg dem liggende :)

Kommentarer

Benedicte sa…
så flotte kort du har laget.
det er artigt å holde kurs :-)


klem fra Benedicte

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.