Gå til hovedinnhold

Kort-o-mania

Har aldri vært med på Kort'o'mania sine utfordringer før - men en gang må jo være den første :) Utfordring #4 er klar hos dem - det er å lage et kort etter denne skissa:


Og siden jeg har en gutt som snart er fem år, og går i veldig mange bursdager, så måtte jeg jo bare lage et gutte-bursdags-kort. Jeg har brukt et digi-stamp av Dustin Pike, som jeg har malt med H2O-maling. Kortet åpnes ved å løfte opp motivet (henger kun fast på den ene siden). Inni kortet er det også en hvit ramme til å skrive tekst/hilsen inni, som er malt med grønn H2O-maling rundt kantene. Og så har jeg pyntet med noen knapper :)



Kommentarer

Benedicte sa…
så flott kort du har laget
takk for at du deltar :-)

klem fra Benedicte
Aud Kirsten sa…
Dette var et kjempeflott guttekort, stilig motiv! Tusen takk for at du deltar på Kort O Mania´s utfordring:)
Anne Bente sa…
åh,,,, denne var bare super, skøøøønt drengekort, flot brug af skissen.

100000000 tak for at du deltager på Kort O Manias udfordring
Anne sa…
Så søtt det var! Herlig stempel og flott fargelagt :-) Så flink du er til å fargelegge med H2O, jeg har prøvd littegrann, men har ikke fått helt taket på det.

Klem fra Anne
http://anne.hobby-site.com
bestevenn sa…
En kreativ og flott løsning på skissen. Og morsomt stempel. Takk for at du deltar på Kort o Mania.
Linda S. L sa…
heia :)
så morsomt og flott bursdagskort du har laget ut av skissen :) tusen takk for at du ville delta hos oss :)
klemmmm

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.