Gå til hovedinnhold

Sjokoladekort

Jeg har laget et sjokoladekort til en utfordring hos Kreativ Hobby. Utfordringen er å bruke swirler. Jeg har brukt tre swirl-stempler fra Kreativ Hobby, både på framsiden og inni kortet. Det skal egentlig være en slik sjokolade inni kortet, som du kan se her. Men nå hadde jeg ikke en slik liggende... Den skal inni før kortet/gaven skal gis bort ;)


Her er innsiden av kortet, når sløyfen åpnes ;) På den ene siden et stempeltrykk, og på den andre siden er det plass til å skrive en hilsen ;)

Baksiden er også enkelt pyntet.

Dette har jeg brukt:
Mønsterark - Basic Grey
Halvperler - Notabene
Stempler - swirler fra Kreativ Hobby, tekst fra Elsi
Bånd
Grønn vintage ink: apple cinnamon
Brun chalk: chestnut roan

Kommentarer

Guro sa…
Herlig :-)
Nå fikk jeg lyst på sjokolade ;-)
Lekker liten eske og herlig pynt :-) Likte lommen der du kan skrive personlig hilsen!
Klem Guro
Gry-Beate sa…
Denne var utrolig flott!!
Anonym sa…
Lekkert :D klem ♥
Svirrevippen sa…
Sååå fin denne var!! :) Tror jeg må prøve meg på en sånn!! :) Herlig! Klem:)
soltroll sa…
veldig fin sjokolade eske!!!
Anonym sa…
Herlig lekker! Nydeligpyntet, og flottmed eget felt for en liten hilsen! Kjempesøt hilsen som garantert faller i smak hos noen heldige! :)
Madeleine sa…
så stilig! liker den enkle pyntingen, da mønsterarket er pynt nok i seg selv :)
Toi9 sa…
Dette sjkoladekortet var skikkelig fint. Elsker de grønnfargene :)
En veldig fin gave !!
Inger-Lise sa…
Dette var en kjempelekker kreasjon. Takker for hilsen i min blogg.

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.