Gå til hovedinnhold

Award fra Guro

Jeg har fått denne flotte awarden fra Guro! Tusen takk Guro - setter utrolig stor pris på den!!


Noen regler fulgte med:
1. Give a top ten list of the things that make you happy.
2. Give a top five list of trivia about yourself.
3. Share the award with only five persons and ask them to do the same things.
4. Link the blogs you choose, and link the blog of the person who awarded you.

Topp ti happy fakta
1. Ungene mine og mannen min
2. Små overraskende oppmerksomheter
3. Familien min
4. Trening
5. Scrapping
6. Blogging og awarder
7. Smilende mennesker
8. Kommentarer jeg mottar på bloggen min
9. Komplimenter
10. Solskinn

5 trivia om meg
1. Jeg kjøper stadig nye scrappeting for å prøve ting jeg aldri har gjort før...
2. Jeg er en veldig travel person...
3. Jeg liker ikke tran.
4. Jeg trenger litt alene-tid hver dag.
5. Jeg elsker pepsi-max og potetgull ;)

Denne kan kun gis videre til 5 stk, og det er ikke lett, men her er de:
Pink lady
Trine
Rosesommer
Kaia
Trine

Kommentarer

Pinklady 68 sa…
Åå, tusen takk Anette! Kjempe koselig!
Skal se om jeg får sendt den videre i løpet av helgen:-)

Klem Laila.
RoseSommer sa…
Så flott, - og så er jeg en av 5 utvalgte :-) Moro!!!! Tusen takk.
Og god helg.
❤ Kaia sa…
Hei.
Tusen tusen takk.
Skal se om jeg får gitt den videre i løpe av helgen.
Ha en super fredag, og ei riktig god helg.
Klem fra Kaia
Tusen takk snille deg, det var utrolig koselg av deg. :)

Ønsker deg ei riktig god helg!

Klem, Trine :)

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.