Gå til hovedinnhold

30års kort

På søndag skal vi i barnedåp, kombinert med en 30-års bursdag. Gleder meg veldig :)
Og så måtte jeg jo lage et 30-års kort. Det er til en mann, så derfor ville jeg ikke pynte for mye med bling og blomster ;) Men litt ble det jo ;)





Jeg leverer dette kortet på utfordringer:
Scrap'a'long - bursdag (28.3)
Craft your passion - anything goes (13.3) - trukket
Ooh la la - its a man thing (20.3) - trukket
Aly's sunday challenge - anything goes (19.3)
Card Cupids - anything goes (13.3) - trukket

Kommentarer

Flott mannekort og passelig pyntet til en mann:)
stiligt bretting du har brukt her :)herlige farger:)
Wendi sa…
Fabulous card
Thank you so much for sharing with us at ooh la la this week
Wendi
Unknown sa…
Wonderful card, great colours. Thanks for joining in our Man's Card challenge at Ooh La La this time.
Hugs
Dawn x
Stunning!

Thank you for joining us at Craft Your Passion @ www.craftyourpassionchallenges.blogspot.com this week!

Maggie
x
What a fab card for a male you have made here. Thanks for taking part in Ooh La La Creations Challenge this fortnight and best of luck. We hope to see you back again very soon. Best wishes, Kym, Guest Designer for March/April for the Ooh La La Creations Challenge Blog xxx
Anonym sa…
Great design and colour.Fabulous card.Thanks for joining us at Craft Your Passion :D
Lisa x
Unknown sa…
Stilig kort! Likte veldig godt den ide'en med overlappingen av skrivefeltet og gjøre det til en del av dekoren :D

Kjekt at du vil delta hos oss på Scrap'a'Long og velkommen tilbake :D

Klem
Carina
corinne sa…
very nice ! thank you for joining us on craftyourpassion's challenge blog. Good luck.
Plundis sa…
Likte utrolig godt formen på dette kortet!! Flott altså!!

Takk for at du igjen deltar i utfordringen hos Scrap`a`long denne gangen. Lykke til!

Klem Plundis

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.