Gå til hovedinnhold

Tre vesker på bestilling

Jeg er nå ferdig med de tre veskene jeg har strikket på bestilling.
Alle tre veskene er av samme mønster som en veske jeg har strikket tidligere. Mønsteret er fra Drops, og du finner det her. Jeg har brukt pinnenr. 3 og Drops sitt lin-bomull garn.
En brun, en svart og en beige.
Blomstene har jeg strikket etter en oppskrift jeg fant i et blad. Og så er de pyntet med knapper i midten ;) Blomstene har sikkerhetsnål bak, slik at de kan flyttes eller tas av om en vil.

Etter at de var ferdig strikket, sydde jeg et for/en pose til å ha inni, slik at ikke det som er i veska faller ut (pga hullene). Og så er foret sydd fast i toppen på veska. Inni foret har jeg også sydd en liten lomme, hvor en kan ha nøkler/mobil.
Mye arbeid, men samtidig veldig kjekt :) Lager gjerne flere om noen vil ha :) Bare til å ta kontakt ;)


Jeg leverer disse veskene til bidrag hos Pinnekroken.
Da utfordringen ble lagt ut, hadde jeg strikket en halv veske.

Kommentarer

Laila sa…
Så fine vesker :-)
Miriam sa…
Takk for at du detlar i utfordringen hos Pinnekroken!

Nå gir jeg meg over altså.. Send gjerne over litt kreativitet og tid hertil! ;)
Veskene var kjempefine, og nå tror jeg at jeg skal prøve meg på en litt modifisert utgave som kanskje kan passe til bryllup :)

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.