Gå til hovedinnhold

I love you sett

Her er et I love you sett (http://www.pickles.no/i-3-u-genser-lue-og-votter/) som jeg har strikket ;) Gikk veldig fort å strikke og var veldig enkelt :) Men likte selvfølgelig ikke å strikke de hjertene.... tror jeg har en plan for hvordan jeg vil gjøre dem neste gang ;)
Hele settet passet veldig godt - men gikk fort av igjen, fordi det var veeeeldig varmt til å ha på inne.....
Settet er strikket på pinnenr: 5,5. Det er sykt mykt og godt og strikket med tykk merino og silk mohair :) Heeeerlig!!
Jeg leverer dette settet på utfordringen hos Pinnekroken - noe som varmer.

Kommentarer

-Sanna- sa…
Så lekkert dette var.
Og sikkert godt og varmt, ja.
Du verden som den vesle frøkna har vokst !
kjempefint sett dette du hadde strikket, her går det unna ser eg:)
Berit sa…
Ååååå det var fint, så flink du er :) Skjønn modell også!!
Jane Brit sa…
Takk for at du deltar - igjen og igjen! ;)
Kjempefint sett til jentungen! :)

Hilsen Jane Brit
- Pinnekroken -
Miriam sa…
Nydelig sett på ei nydelig frøken :)

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.